Aktuality -> IT Business - 3. 11. 2006

Rekordní výsledky Nessu ve 3. Q 2006

Ness644.jpgSpolečnost Ness Technologies zveřejnila finanční výsledky za 3. čtvrtletí roku 2006. V tomto období vykázala výnosy ve výši 119,1 milionu USD, což představuje meziroční nárůst o 22 % oproti 97,7 milionu USD ve stejném období předchozího roku. Výsledek je novým čtvrtletním rekordem v historii firmy. Provozní zisk vrostl o 2,5 milionu USD na rovněž rekordních 10,2 milionu USD, tj. o 33 % v porovnání se 7,7 milionu ve třetím čtvrtletí roku 2005. Čistý zisk vrostl o 32 % na rekordních 7,9 milionu USD oproti 6,0 milionům ve stejném období předchozího roku.

Rozdělený zisk na akcii činil 0,22 USD v porovnání s 0,17 ve třetím čtvrtletí roku 2005. Objem rozpracovaných zakázek k 30. září 2006 vzrostl o 25 % na 548 milionů USD oproti 439 milionům ke stejnému datu předchozího roku. Ve 4. čtvrtletí 2006 Ness očekává výnosy ve výši alespoň 132 milionů USD a rozdělený zisk na akcii nejméně 0,25 USD.

Hlavní ukazatele:
  • Čistý zisk meziročně vzrostl o 32 % a dosáhl 7,9 milionu USD
  • Provozní zisk meziročně vzrostl o 33 % na 10,2 milionu USD
  • Výnosy dosáhly rekordní výše 119,1 milionu USD (meziroční nárůst 22 %)
  • Objem rozpracovaných zakázek vrostl o 25 % na 548 milionů USD
  • Počet zaměstnanců celosvětově vzrostl na 7240

 
  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.