facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 29. 3. 2006

Rekordní výsledky Adobe

Společnost Adobe oznamuje své rekordní finanční výsledky za první čtvrtletí, které skončilo 3. března 2006. V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2006 dosáhla společnost Adobe rekordních příjmů 655,5 milionů USD, ve srovnání s 472,9 miliony USD, oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2005 a s 510,4 miliony USD, oznámenými ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2005. V meziročním porovnání dosáhla společnost 39% nárůst příjmů.

Rozdělený zisk podle GAAP na jednu akcii za první čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 0,17 USD, rozdělený zisk podle non-GAAP standardů na jednu akcii činil 0,32 USD. Čistý zisk podle GAAP za první čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 105,1 milionů USD, ve srovnání s 151,9 miliony USD oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2005, a 156,3 miliony USD ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2005. Čistý zisk podle non-GAAP standardů za první čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 197,5 milionů USD, ve srovnání s 133,8 miliony USD oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2005, a 151,5 miliony USD ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2005.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.