Aktuality -> IT společnost - 18. 1. 2005

Registrace na Czech Retail Summit 2005 prodloužena

CRS250.jpg Organizátoři konference Czech Retail Summit 2005 (1.-2.2. 2005 v SAZKA ARENĚ Praha) prodloužili vzhledem k velkému zájmu možnost registrace do pátku 28.1. 2005. Doporučujeme, aby se případní další zájemci o účast na konferenci přihlásili co nejdříve, prostřednictvím on-line registrace na www.retail21.cz/summit nebo faxem na čísle 251 117 512. V případě zájmu o další informace o účasti či propagaci v rámci konference kontaktujte co nejdříve její sekretariát na adrese konference@incoma.cz či volejte na 251 117 521.

Mezi stovkami delegátů jsou již zastoupeny významné společnosti jako Ahold, C&A Moda, Carrefour, Coca-Cola Beverages, COOP, Delvita, Eurotel, Globus, HENKEL, Hewlett-Packard, HVB Bank, IKEA, Interspar, Kofola, Komerční banka, Lego Trading, Makro, Microsoft, Opavia-LU, Nutricia, PENTA Finance, Pivovary Staropramen, Plzeňský Prazdroj, Renault, Rossmann, SAP, Solac-Electro, Škoda Auto, Tesco, TetraPak, Unilever, Vitana, Živnostenská banka a desítky dalších firem.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.