Aktuality -> IT Business - 12. 2. 2020 - Zdeněk Gric

Ředitelem oddělení služeb společnosti KVADOS se stal David Färber

Oddělení služeb ve společnosti KVADOS řídí od 1. ledna 2020 David Färber. Doposud v KVADOSu působil jako Service Delivery Manager a vedl týmy spravující požadavky zákazníků pro řešení VENTUS, myCASH a mySTOCK. V nové funkci na své předchozí zkušenosti naváže s rozsáhlejšími kompetencemi, kdy zastřeší činnosti celého oddělení služeb pro všechny kvadosí produkty včetně interního ICT oddělení. Ve spolupráci s jednotlivými manažery bude pracovat na dalším zefektivnění komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků.



„Na kvalitu komunikace klademe veliký důraz a snažíme se, aby konzultanti chápali, že i špatná zpráva je pro zákazníka lepší než zpráva žádná. Snažíme se, aby každý konzultant znal svého zákazníka. Naším krédem, či lépe řečeno filozofií, je, že nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. A vznikne-li, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Proto je činnost našich týmů zaměřena mnohem detailněji než jen na řešení požadavků v běžné pracovní době,“ vysvětluje David Färber.

Právě spokojenost zákazníků je pro pracovníky technické podpory všech kvadosích řešení hybnou silou a hnacím motorem. Proto se pod vedením Davida Färbera oddělení služeb zaměří na další prohloubení vztahů s klienty: „Prostřednictvím našich pracovníků chceme našim zákazníkům poskytovat odborné a maximálně profesionální služby. Věříme, že takovýmto způsobem bude naše oddělení plnit své poslání i nadále,“ dodává nový člen top managementu společnosti David Färber.


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.