facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 2. 2020 - Zdeněk Gric

Ředitelem oddělení služeb společnosti KVADOS se stal David Färber

Oddělení služeb ve společnosti KVADOS řídí od 1. ledna 2020 David Färber. Doposud v KVADOSu působil jako Service Delivery Manager a vedl týmy spravující požadavky zákazníků pro řešení VENTUS, myCASH a mySTOCK. V nové funkci na své předchozí zkušenosti naváže s rozsáhlejšími kompetencemi, kdy zastřeší činnosti celého oddělení služeb pro všechny kvadosí produkty včetně interního ICT oddělení. Ve spolupráci s jednotlivými manažery bude pracovat na dalším zefektivnění komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků.



„Na kvalitu komunikace klademe veliký důraz a snažíme se, aby konzultanti chápali, že i špatná zpráva je pro zákazníka lepší než zpráva žádná. Snažíme se, aby každý konzultant znal svého zákazníka. Naším krédem, či lépe řečeno filozofií, je, že nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. A vznikne-li, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Proto je činnost našich týmů zaměřena mnohem detailněji než jen na řešení požadavků v běžné pracovní době,“ vysvětluje David Färber.

Právě spokojenost zákazníků je pro pracovníky technické podpory všech kvadosích řešení hybnou silou a hnacím motorem. Proto se pod vedením Davida Färbera oddělení služeb zaměří na další prohloubení vztahů s klienty: „Prostřednictvím našich pracovníků chceme našim zákazníkům poskytovat odborné a maximálně profesionální služby. Věříme, že takovýmto způsobem bude naše oddělení plnit své poslání i nadále,“ dodává nový člen top managementu společnosti David Färber.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.