facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 10. 2012

Red Hat se v České republice rozrůstá

Otevírá v Brně novou budovu pro dalších 200 lidí

Red Hat, poskytovatel open source řešení, pokračuje v České republice v růstu a slavnostně v Brně otevřel novou kancelářskou budovu pro dalších 200 lidí. Red Hat jen za poslední rok zaměstnal v Brně přes 100 nových zaměstnanců a nyní v brněnské pobočce pracuje více než 500 lidí. Výzkumné a vývojové centrum v Brně je jedno z největších vývojářských center společnosti Red Hat na světě a významně přispívá k celkovému vývoji technologií Red Hat. Brněnské centrum získalo během šesti let své existence řadu různých ocenění, včetně ocenění „Nejlepší zaměstnavatel 2010/2011“, které uděluje společnost Aon Hewitt.



Brněnské centrum úspěšně spolupracuje i s vysokými školami, jako jsou například Vysoké učení technické v Brně nebo Žilinská univerzita v Žilině. Studenti se mohou účastnit výzkumných projektů a programu dlouhodobých studentských brigád. Red Hat oproti předchozímu roku zdvojnásobil rozpočet na tento typ spolupráce a v současně době pracuje přibližně 80 studentů na komunitních projektech. Centrum významně přispívá k rozvoji Red Hat technologií a je důležitou hnací silou lokálního softwarového průmyslu. V nové budově budou zaměstnaní především SW inženýři zaměření na virtualizaci, middleware, cloud a tvorbu operačního systému.

 
Daktela
  

- Inzerce -

ERP systém Esyco Business spravuje skladové procesy ve společnosti VIAKOM CZ, s. r. o.

VIAKOMSpo­leč­nost VIAKOM je od ro­ku 1999 před­ní do­voz­ce a vel­ko­ob­chod ka­me­ro­vých sys­té­mů. Na­bí­zí­me ši­ro­ké port­fo­lio pro­vě­ře­ných a kva­lit­ních pro­duk­tů, vy­so­kou skla­do­vou dos­tup­nost ce­lé­ho sor­ti­men­tu, tech­nic­kou pod­po­ru cer­ti­fi­ko­va­ných spe­ci­a­lis­tů a v ne­pos­led­ní řa­dě pro­zá­kaz­nic­ký in­di­vi­du­ál­ní pří­stup. Na­bí­ze­né pro­duk­ty ode­bí­ra­jí zá­kaz­ní­ci na­příč ce­lým tr­hem včet­ně stát­ní sprá­vy. Kva­li­tu fir­my si ob­lí­bi­li i za­hra­nič­ní zá­kaz­ní­ci z Ev­rop­ské unie.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -