facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 27. 2. 2018

Red Hat Czech vyhlášen IT kanceláří roku 2017

Na slavnostním galavečeru ve Slovanském domě byli vyhlášeni vítězové druhého ročníku soutěže zaměřené na kvalitní a inovativní pracovní prostředí. Ve velké konkurenci uspěly kanceláře firem Air Bank, Saint Gobain, Renomia nebo Red Hat Czech. Do letošního druhého ročníku soutěže se přihlásilo více než sedmdesát firem.



„Vysoký počet přihlášených, a především kvalita jejich interiérů jsou důkazem toho, že investovat do nových a moderních kanceláří je současným trendem. Hlavní motivací je přitom snaha vytvořit co nejatraktivnější pracovní prostředí pro své zaměstnance. Investice do nadstandardního interiéru tak úzce souvisí s bojem firem o kvalitní lidi, kterých je na trhu momentálně nedostatek“, vysvětluje Radek Procházka, vedoucí partner poradenské společnosti Prochazka & Partners, která soutěž pořádá.

Odborná porota složená z předních osobností oblasti architektury, designu, kancelářského vybavení a HR vybírala vítěze v celkem devíti kategoriích rozdělených podle oborů činnosti a jedné speciální kategorii „Environment friendly“ oceňující udržitelnost a ohled na dopad na životní prostředí při výstavbě a provozu kanceláří.

Vítězové jednotlivých kategorií

  1. Advokátní kanceláře: DLA Piper Prague LLP
  2. Employee Friendly kanceláře: MSD IT Global Innovation Center s.r.o.
  3. Hub & co-working Opero s.r.o.
  4. Media & Marketing CZECH PROMOTION group, s.r.o.
  5. Finanční instituce Air Bank a.s.
  6. IT Red Hat Czech s.r.o.
  7. Poradenské kanceláře RENOMIA, a.s.
  8. Centrum sdílených služeb SAP
  9. Kanceláře 21.století SAP Concur
  10. Speciální cena: Environment Friendly Saint-Gobain

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.