facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Rebranding webů Telefónica O2

telefonica_O2_636.jpgSpolečnost ET NETERA, dokončila rebranding webových prezentací Eurotel a Český Telecom na integrovanou prezentaci pod značkou O2, kterou společnost Telefónica O2 Czech republic (dále jen Telefónica O2) nově využívá pro všechny své marketingové aktivity jak pevných tak i mobilních služeb. Původní domény www.eurotel.cz a www.telecom.cz nahradila jedna společná doména www.cz.o2.com. Změnou prošlo celkem 28 webových prezentací.

Celý projekt se skládal z několika částí. V první fázi proběhlo sloučení webů společností Český Telecom a Eurotel. Vedle jednotlivých aplikací se jednalo dohromady o cca 300 tisíc různých dokumentů. Vzhledem k tomu, že weby obou společností byly postaveny nad jedním Content Management Systémem jNetPublish, proces sloučení nebyl tak komplikovaný, jako by tomu bylo v případě dvou rozdílných systémů. V druhé fázi pak proběhl samotný rebranding, tedy změna korporátní identity stránek. Došlo ke změně domén, k úpravám obsahu i struktury, sjednocení architektury a ke zcela radikální změně vzhledu. Grafické návrhy a struktura pochází z dílny reklamní agentury Euro/RSCG, hlavní implementační práci provedla společnost Et netera. Celkově prošlo změnou 28 webů reprezentovaných desetitisíci stránkami.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.