Aktuality -> IT Business - 24. 1. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Radim Šilhánek bude mít v Adastře na sta­rosti řešení na cloudové platformu AWS

Radim ŠilhánekČesko-kanadská kon­zul­tač­ní společ­nost Adastra posi­lu­je svůj tým spe­ci­a­li­s­tů na cloud. Řešení na cloudo­vé plat­for­mě AWS od Amazonu bude mít nově na sta­ro­s­ti Radim Šil­há­nek na pozici AWS Com­pe­ten­cy Leader. Bude zodpo­věd­ný za rozvoj know-how platformy AWS napříč všemi týmy Adastry a zároveň bude do­hlí­žet na archi­tek­tu­ru AWS implementací.



Radim Šilhánek je vystudovaný IT specialista, ekonom a držitel specializovaných AWS certifikací, své zkušenosti získal například v MONETA Money Bank. Poté působil jako výkonný ředitel informačních systémů Home Credit na americkém trhu a následně jako šéf oddělení IT Operations skupiny Home Credit.

Cloudová řešení čeká podle Šilhánka na českém trhu strmý růst. „Do našeho regionu přichází další fáze cloudové revoluce. Podíl projektů v regionech severní Ameriky a západní Evropy v posledních letech strmě stoupal. Dnes jsou na těchto trzích cloudové projekty na prvním místě. Poptávka roste i u nás, takže není pochyb, že náš region jde stejným směrem,“ dodává Šilhánek.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.