Aktuality -> IT společnost - 7. 7. 2014

Radim Janda je novým generálním ředitelem Ericssonu v ČR

Generálním ředitelem společnosti Ericsson Česká republika byl jmenován Radim Janda. Bude zároveň zastávat pozici account managera pro O2 ČR

                                                                               



Janda vstupuje do Ericssonu s více než 15letou zkušeností v českém telekomunikačním průmyslu. V průběhu své kariéry byl zodpovědný za různé sektory u hlavních telekomunikačních poskytovatelů. V posledních sedmi letech působil Radim Janda ve společnosti Cisco, kde měl na starosti komunikaci s O2 Česká republika. V této roli bude tedy i nadále pokračovat u Ericssonu.

 

Radim Janda vystudoval finance a daně na Evropském polytechnickém institutu. Ve svých předchozích pracovních pozicích Janda ukázal rozsáhlou schopnost zaměřit se na zákazníka, ponořit se do hloubky problematiky a najít řešení. „Při práci pro Ericsson se chci zaměřit na to, aby se tato společnost stala důvěryhodným technologickým partnerem a první volbou pro naše zákazníky. Chci úzce spolupracovat s naším týmem v České republice a pomoci provozovatelům umožnit vytvořit zde technologicky propojenou společnost,“ komentuje svůj nástup Radim Janda, nový generální ředitel společnosti Ericsson v České republice.

 

Ve svém volném čase se Janda věnuje bojovým uměním. Je aktivní sportovec, cvičí Thai box a Krav Magu.

 

foto: Radim Janda, archiv PRAM


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.