Aktuality -> IT Business - 18. 12. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

QI GROUP uspěla v celostátní soutěži Rodinná firma roku

Jiří Melzer, QI GROUPSpolečnost QI GROUP, která vyvíjí informační systém QI, získala letos třetí místo v soutěži Equa bank Rodinná firma roku v kategorii Malá firma. Prestižní a již tradiční soutěž, kterou zaštiťuje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, se letos uskutečnila podeváté.



Ocenění pravidelně uděluje odborná porota složená z pořadatelů, partnerů, univerzitní platformy a zástupců Ministerstva průmyslu a obchodu. Vyhodnocení probíhá na základě různých kritérií: zohledňuje jak ekonomické ukazatele, tak zapojení ve sféře společenské odpovědnosti, přispění k zaměstnanosti v regionu i rodinné vazby ve firmě.

„Pokud příbuzní táhnou za jeden provaz, je to velká výhoda. Proto si velmi vážím podpory rodiny i zaměstnanců, se kterými zvládám společnost dál rozvíjet,“ říká Jiří Melzer st., majitel a spoluzakladatel oceněné firmy.

Společnost QI GROUP byla založena v roce 2000 pod původním názvem DC Concept a. s. Od počátku se zabývá vývojem komplexního firemního informačního systému QI, se kterým pracuje cca 35 000 uživatelů z přibližně 1 000 firem.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.