facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 7. 12. 2005

První stohovatelný přepínač pro místní sítě

3Com_Switch_4500.jpgSpolečnost 3Com Corporation představila první stohovatelný přepínač v oboru pro místní sítě (LAN), který má uspokojit rostoucí specifické požadavky zákazníků z malých a středních firem na robustní zabezpečení a podporu služby „přenos hlasu přes IP (VoIP)“ nebo jiných konvergenčních aplikací.

Nová řada přepínačů 3Com Switch 4500 kombinuje standardizované zabezpečení pro ověřování uživatelů a dynamickou podporu “plug-and-play” pro služby VoIP více poskytovatelů. Přepínač 3Com Switch 4500, jenž byl vytvořen na základě otevřených oborových standardů, aby zákazníci nebyli omezováni proprietárními funkcemi, je cenově výhodný, spravovaný přepínačem 10/100 se snadnou obsluhou – k dispozici v modelech s 26 a 50 porty. Obsahuje funkce extenzivního přepínání Layer 2 a dynamického směrování Layer 3, které poskytují “vlastnosti” nezbytné pro dnešní náročné podnikové sítě. Navíc jej lze používat v heterogenních sítích, což umožňuje firmám zachovávat stávající investice do infrastruktury.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.