facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 11. 2024 - redakce

První ročník Logistického Summitu APIL

Už první ročník Logistického Summitu APIL, který se konal 31. října 2024 v Praze, se těšil obrovskému zájmu zástupců nejvýznamnějších společností působících v oblasti logistiky a e-commerce. Potvrdil se tak rostoucí význam logistického odvětví v České republice.



Summit nabídl 11 odborných přednášek a panelových diskusí zaměřených na aktuální trendy v logistice, ukázky řešení nasazených v reálných provozech a zkušenosti z jejich implementací přímo z úst zákazníků. Nechyběla ani problematika automatizace skladových procesů a budoucnosti fulfillmentu.

Významnými tématy letošního ročníku byly především:

  • automatizované skladové systémy,
  • robotická řešení pro intralogistiku,
  • AGV a AMR technologie,
  • bezpečnost a její řešení v logistice,
  • implementace WMS systémů,
  • vědecké pokroky robotických laboratoří.

Mezi 260 účastníky byli zástupci předních logistických společností, e-commerce platforem a technologických firem.

„Chtěli bychom vyjádřit upřímné poděkování všem partnerům, členům asociace APIL a účastníkům, kteří přispěli k mimořádnému úspěchu této akce. Jejich aktivní zapojení a sdílení zkušeností významně přispělo k vysoké úrovni celého summitu, který se skutečně těší velmi pozitivním ohlasům,“  uvedla manažerka asociace APIL Barbora Škrobánek Bočková.

Zdroj: APIL, foto: Jakub Třeštík
 


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.