Aktuality -> Hardware - 19. 2. 2025

První monitor Philips s pětiletou zárukou a TCO certifikací desáté generace

Philips_34B2U3600C.jpgPhilips uvádí svůj první profesionální monitor s certifikací TCO 10. generace. Philips 34B2U3600C je 34palcový zakřivený VA displej s USB-C dokovací stanicí, který kombinuje kvalitu s udržitelností.



Philips 34B2U3600C se chlubí certifikací TCO 10. generace, která od IT produktů vyžaduje splnění celé řady vlastností ekologické, sociální a cirkulární ekonomiky. Monitor tedy splňuje přísné požadavky na udržitelnost a reaguje tak na rostoucí poptávku po šetrnějších technologiích. Vysokou kvalitu monitoru navíc dokládá pětiletá záruka a prodloužená životnost elektroniky dokáže také výrazně snížit její dopad na životní prostředí.

Philips_34B2U3600C_zezadu.jpg

Mezi hlavní vlastnosti monitoru Philips 34B2U3600C patří:

  • 34palcová zakřivená obrazovka
  • VA panel s WQHD rozlišením
  • Vestavěná USB-C dokovací stanice s výkonem 90 W
  • MultiView umožňuje současné připojení a zobrazení dvou zdrojů
  • Přepínač SmartKVM pro snadné přepínání připojených USB periferií mezi zdroji
  • Ethernetový port RJ45 pro bezpečné připojení k síti
  • Funkce SoftBlue pro větší pohodlí a ochranu zraku s certifikací TÜV Rheinland Eyesafe
  • Kompaktní stojan Ergo Base, který umožňuje nastavení výšky, naklánění a otáčení obrazovky
  • Vestavěné 5 W reproduktory

Monitor Philips 34B2U3600C bude na českém a slovenském trhu v prodeji od března 2025 za doporučenou maloobchodní cenu 11 001 Kč (439 Eur).


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.