facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 10. 2005

První kontaktní centrum Lenovo v Evropě

ThinkCentre_Praha_01.jpgSpolečnost Lenovo Czech Republic ve spolupráci se společností MacSource slavnostně představila své první kontaktní a servisní centrum s názvem ThinkCentre, které se nachází na adrese Bělehradská 68, Praha 2. Veřejnost bude moci toto centrum společností Lenovo a MacSource, první v Evropě, navštívit od 24.10.2005. Na otevření ThinkCentre se podílela i společnost Intel. Vizuální koncept ThinkCentre byl navržen architektonickým studiem oooox architects, které sdružuje mladé nezávislé architekty. Jakub Vala, Radka Zedníková a Lenka Gulánová se tak zasloužili o vytvoření unikátního prostoru, který bude postupně otevřen i v dalších koutech České republiky.

Kontaktní body ThinkCentre budou sloužit široké veřejnosti především jako servisní a konzultační střediska. Zájemci o produkty společnosti Lenovo tak budou mít možnost se v moderním designovém prostředí seznámit s produktovým portfoliem, přesvědčit se o kvalitách nabízených výrobků a služeb a načerpat potřebné informace o aktuálních nabídkách. Koncepci reprezentativních center ThinkCentre představí společnost Lenovo Czech Republic i v rámci veletrhu Invex 2005. Do konce roku se ve spolupráci s obchodními partnery plánuje otevření v Plzni a Brně. V průběhu příštího roku budou tato centra otevřena i v dalších významných městech České republiky.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?