Aktuality -> IT společnost - 24. 10. 2005

První kontaktní centrum Lenovo v Evropě

ThinkCentre_Praha_01.jpgSpolečnost Lenovo Czech Republic ve spolupráci se společností MacSource slavnostně představila své první kontaktní a servisní centrum s názvem ThinkCentre, které se nachází na adrese Bělehradská 68, Praha 2. Veřejnost bude moci toto centrum společností Lenovo a MacSource, první v Evropě, navštívit od 24.10.2005. Na otevření ThinkCentre se podílela i společnost Intel. Vizuální koncept ThinkCentre byl navržen architektonickým studiem oooox architects, které sdružuje mladé nezávislé architekty. Jakub Vala, Radka Zedníková a Lenka Gulánová se tak zasloužili o vytvoření unikátního prostoru, který bude postupně otevřen i v dalších koutech České republiky.

Kontaktní body ThinkCentre budou sloužit široké veřejnosti především jako servisní a konzultační střediska. Zájemci o produkty společnosti Lenovo tak budou mít možnost se v moderním designovém prostředí seznámit s produktovým portfoliem, přesvědčit se o kvalitách nabízených výrobků a služeb a načerpat potřebné informace o aktuálních nabídkách. Koncepci reprezentativních center ThinkCentre představí společnost Lenovo Czech Republic i v rámci veletrhu Invex 2005. Do konce roku se ve spolupráci s obchodními partnery plánuje otevření v Plzni a Brně. V průběhu příštího roku budou tato centra otevřena i v dalších významných městech České republiky.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.