facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 2. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

První expertní centrum pro Google Cloud v Česku

GoogleSpolečnost Actum Digital otevírá v Praze vůbec první expertní centrum zaměřené na cloudové služby od Googlu v České republice. Pracovat pro něj bude 50 speciálně vyškolených vývojářů s prestižní certifikací přímo od Googlu. Nové centrum se zaměří na vývoj softwarových aplikací pro Google Cloud a zákazníkům nabídne know how o jeho infrastruktuře a zabezpečení.



ACTUM Center of Excellence for Google Cloud, jak bude znít oficiální jméno hubu, je vůbec prvním podobným centrem zaměřeným na Google Cloud v Česku a také největším svého druhu u nás. Firma bude zaměstnávat až 50 expertů s certifikací Google Cloud, kterou vývojáři obdrží teprve po doložení alespoň tříleté praxe v oboru, několikaměsíčním studiu a absolvování náročného závěrečného testu. Hlavní expertízou inženýrů bude převod cloudových aktiv firem pod jednu platformu a zefektivnění jejich provozu, analýza firemních dat a v neposlední řadě údržba a integrace firemních systémů.

„Budoucnost podnikání bude nepochybně zase o něco digitálnější. Digitalizace do Cloudu se v poslední době osvědčila jako dobrý mechanismus ekonomické obnovy, který umožňuje podnikům přizpůsobit se novým podmínkám a dále se rozvíjet. Jsem proto velmi potěšen, že mohu oznámit otevření skutečně českého odborného centra, kam se české společnosti mohou obrátit, když potřebují pomoci s využíváním Google Cloudu,“ řekl k otevření nového centra Vladimír Kyša, obchodní zástupce Google Cloud pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Vladimír Kyša
Vladimír Kyša


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Kde snižují náklady firmy se správně nastavenými ERP systémy?

Tématem poslední doby se stávají úspory, které přináší společnostem správně zvolené a implementované ERP systémy. Nejde jen o často zmiňované zvýšení efektivity výroby nebo zlepšení poskytované služby. Podnikové systémy přináší i spoustu skrytých úspor v nákladech.

  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Helios
- inzerce -