Aktuality -> IT společnost - 5. 1. 2005

Proslulý ex-hacker na IDC roadshow

3. ročník IT Security roadshow pořádané společností IDC CEMA představí způsoby, jak nejlépe zabezpečit firmy proti celé řadě kybernetických hrozeb. Série konferencí odstartuje v únoru a do konce září 2005 se zastaví v Budapešťi, Záhřebu, Praze (8.2.2005), Moskvě, Varšavě, Bukurešti, Ljubljaně a Vídni.

Na IT Security Roadshow CEE společně vystoupí přední IDC analytici zabývající se IT bezpečností a zástupci hlavních regionálních partnerů - společností Cisco, Eset Software, Symantec, Computer Associates, APC, Check Point Software Technologies, Internet Security Systems, Sybari Software, Trend Micro a RSA Security. Jedním z hlavních cílů této roadshow je zmírnit rozdíl v povědomí a praxi. Tento rok roadshow přivítá jednoho z nejuznávanějších bývalých hackerů - Kevina Mitnicka, který se zúčastní 5 zastávek z 8 plánovaných měst (Budapešťi, Prahy, Moskvy, Varšavy a Bukurešti). Mitnick je autorem bestseleru "The Art of Deception," v němž popisuje technické, ale i netechnické prostředky k obelstění několika nejlépe zabezpečených systémů na světě. Jak sám uvádí, netechnické prostředky bývají velmi záludné a často v nich hacker představuje IT specialistu, aby získal důvěru ostatních a tak i přístup ke klíčovým informacím nezbytným k proniknutí do systému. Více informací na www.idc-cema.com/events/itsecurity05.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.