facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 9. 2007

Progressu rostou tržby i zisk

progress_hv_739.jpgSpolečnost Progress Software Corporation zveřejnila své hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí roku 2007, které skončilo 31. srpna 2007. Tržby se zvýšily z 111 milionu USD dosažených ve stejném čtvrtletí roku 2006 na 122 mil. USD, tj. o 9 % (při nezměněném kursu dolaru o 5 %). Tržby za softwarové licence dosáhly 44 mil. USD, což je o 4 % více než loni (při nezměněném kursu dolaru by zůstaly ve stejné výši). Provozní zisk v souladu s principy GAAP vzrostl o 46 % na 17,8 mil. USD z 12,2 mil. USD ve třetím čtvrtletí 2006. Čistý zisk počítaný podle GAAP meziročně vzrostl z 8,9 mil. USD v roce 2006 o 47 % na 13,0 mil. USD. Rozdělený zisk na akcii ve třetím čtvrtletí vzrostl o 43 % – z 0,21 USD v roce 2006 na letošních 0,30 USD.

Provozní zisk společnosti počítaný bez GAAP činil 27,2 mil. USD a zaznamenal oproti stejnému čtvrtletí předcházejícího roku, kdy dosáhl 22,8 mil. USD, růst o 19 %. Čistý zisk bez GAAP vzrostl z 15,9 mil. USD za stejné čtvrtletí loňského roku na 19,4 mil. USD v letošním roce, tedy celkem o 22 %. Rozdělený zisk na jednu akcii bez GAAP byl o 19 % vyšší, když se zvýšil z 0,37 USD ve třetím čtvrtletí 2006 na letošních 0,44 USD. Hotovost a krátkodobé investice společnosti dosáhly na konci čtvrtletí celkové sumy ve výši 307 mil.USD.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.