facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 5. 2005

Profinit bilancuje své působení na trhu

Profinit267.jpgProfinitu, který se v květnu loňského roku rozhodl pro změnu svého názvu, se za uplynulý rok podařilo získat nové zákazníky a významně navýšit tržby. Ve stejné době došlo také k vyčlenění distribuce produktů Sybase a Informatica do samostatných firem, aby se Profinit mohl soustředit na nezávislé poskytování IT služeb. Hledání samotného jména vystihující vlastnosti a schopnosti firmy pak vzniknul jak zkratka z anglického „Professionals in Information Technology“. Z hlediska hospodářských výsledků za rok 2004 lze změnu hodnotit jako mimořádně podařenou. Oproti původnímu plánu na dosažení výnosů ve výši 85 milionů Kč bylo na konci roku 2004 dosaženo výnosů 135 milionů Kč, což znamená překročení plánu o více než 58%.

Profinit neimplementuje pouze svá řešení, pro český a slovenský trh je také výhradním dodavatelem produktů pro správu obsahu (Enterprise Content Management) s názvem Stellent a produktů pro analýzu a čištění podnikových dat – Trillium Software. Oba uvedené jsou součástí řešení Profinitu pro velké podniky. K aktuálním významným zákazníkům společnosti Profinit patří například Česká pošta, Česká správa letišť nebo ČSOB Pojišťovna. Mezi ně se nyní zařadily i společnosti ČESKÝ TELECOM, Česká spořitelna a Oskar Mobil.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.