facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 16. 10. 2007

Profesionální Lifebook P7230 vylepšen

FS-LifebookP7230_742.gifFujitsu Siemens začal vybavovat Lifebook P7230, jeden ze současných nejoblíbenějších modelů profesionálních notebooků této značky, integrovaným vysokorychlostním mobilním připojením k internetu (UMTS/HSUPA) a výkonnějším procesorem Intel Core Duo. Vylepšeny byly také vlastnosti kamery ConfCamera.
Podle tvrzení výrobce je Lifebook P7230 se svou hmotností 1,25 kg aktuálně nejmenší a nejlehčí notebook vybavený modulární šachtou na trhu. Použití druhé baterie a standardní funkce EcoButton umožňuje zvýšit výdrž na baterie až na 11,5 hodiny.


Stisknutím tlačítka EcoButton odpojíte optické mechaniky a současně snížíte jas displeje, což přispěje ke snížení spotřeby. Mobilní přístup k internetu s modelem zajišťují kromě zmíněného rozhraní UMTS/HSUPA také integrované moduly Wi-Fi a Bluetooth. Pro využití v roli nástroje pro videokonferenční hovory je notebook vybaven širokoúhlým displejem s úhlopříčkou 10,6" a nejnovější technologií LED podsvícení, který vhodně doplňuje integrovanou kameru.
Cena notebooku začíná na 49 000 Kč (bez DPH).

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.