facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 5. 2006

Prodej klíčovým zákazníkům Telecomu bude řídit Jiří Jech

Novým ředitelem pro prodej korporátnímu segmentu skupiny ČESKÝ TELECOM se stal Jiří Jech. Do společnosti přišel po více než desetiletém působení ve společnosti Hewlett-Packard, kde postupně získával zkušenosti v řadě oblastí, především v oblasti prodeje, strategického business developmentu, řízení vztahů s klíčovými zákazníky a projektového řízení. V pozici ředitele pro prodej korporátnímu segmentu bude Jiří Jech zodpovídat především za vedení obchodního týmu pro klíčové zákazníky dnešní skupiny ČESKÝ TELECOM (budoucí Telefónica O2 Czech Republic), za rozvoj obchodu s nimi, a to zejména v oblasti integrovaných řešení a služeb.

Jiří Jech (47) vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a poté v roce 1987 získal doktorát na Geofyzikálním ústavu Československé akademie věd. Mezi lety 1990 a 1992 působil jako výzkumný pracovník na univerzitě v Houstonu ve Spojených státech amerických. Po návratu z USA působil dva roky jako softwarový specialista u společnosti GTECH, odkud zamířil do české pobočky koncernu Hewlett-Packard. Jiří Jech je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho největší záliby patří sjezdové lyžování, jízda na kole a zahrádkaření.

 
  

- PR -

Od monolitu k flexibilní platformě

Moderní ERP systémy: Proč dnes firmy sahají po platformách typu Odoo?


ERPModerní ERP systémy už nejsou jeden velký blok, který firma buď akceptuje, nebo složitě přizpůsobuje na míru. Dnes jde o modulární platformy, kde si uživatel vybírá jen ty aplikace, které potřebuje, a snadno je kombinuje do jednoho funkčního celku. Ať jde o účetnictví, výrobu, sklad nebo CRM, všechny části spolu hladce komunikují a doplňují se.

  

- PR -

ERP systém pro vysoce efektivní přepravu

Wave LogisticLogistika je dynamický obor, který se neustále vyvíjí a hledá nové způsoby, jak optimalizovat procesy a zvyšovat efektivitu. Této sku­teč­nos­ti si je plně vědoma společnost Wave Logistic, která se specializuje na přepravu zboží po celém světě. Proto již několik let využívá sofistikovaná softwarová řešení – informační systém Helios, cloudové řešení ERPORT nebo též například řešení Docu–X, které pomáhá s digitalizací dokumentace, a CRM systém Coripo pro řízení vztahů se zákazníky. Jak tyto technologie přispívají k hladkému chodu firmy a co přesně přinášejí?