facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 5. 2006

Prodej klíčovým zákazníkům Telecomu bude řídit Jiří Jech

Novým ředitelem pro prodej korporátnímu segmentu skupiny ČESKÝ TELECOM se stal Jiří Jech. Do společnosti přišel po více než desetiletém působení ve společnosti Hewlett-Packard, kde postupně získával zkušenosti v řadě oblastí, především v oblasti prodeje, strategického business developmentu, řízení vztahů s klíčovými zákazníky a projektového řízení. V pozici ředitele pro prodej korporátnímu segmentu bude Jiří Jech zodpovídat především za vedení obchodního týmu pro klíčové zákazníky dnešní skupiny ČESKÝ TELECOM (budoucí Telefónica O2 Czech Republic), za rozvoj obchodu s nimi, a to zejména v oblasti integrovaných řešení a služeb.

Jiří Jech (47) vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a poté v roce 1987 získal doktorát na Geofyzikálním ústavu Československé akademie věd. Mezi lety 1990 a 1992 působil jako výzkumný pracovník na univerzitě v Houstonu ve Spojených státech amerických. Po návratu z USA působil dva roky jako softwarový specialista u společnosti GTECH, odkud zamířil do české pobočky koncernu Hewlett-Packard. Jiří Jech je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho největší záliby patří sjezdové lyžování, jízda na kole a zahrádkaření.

 
  

- Inzerce -

Digitalizace výroby teoreticky i prakticky

IT Systems 9/2022Aktuální vydání IT Systems je věnováno především automatizaci a digitalizaci průmyslu. Daniel Bičík ze SAPu popisuje, jak nejefektivněji využít AI ve výrobě od designu až po servis. Kristin Poulton z QAD se věnuje problematice plánování kapacitních požadavků a jeho využití ve výrobě. Jan Hofman z QI GROUP ukazuje, že cestou k optimalizaci výroby je dobře sladěný tandem systémů MES a ERP.

  

- Inzerce -

Umělá inteligence od Infor pomohla ve společnosti Zeelandia vyřešit produktová doporučení a cenotvorbu

Zeelandia Group je globální výrobce pekařských přísad. Byla založena roku 1900 H. J. Doelemanem, nej­mlad­ším synem holandského peka­ře, a její centrála sídlí v Zierikzee (Nizozemsko). Po celém světě zaměstnává přes 3 000 zaměst­nan­ců, působí ve více než 30 zemích a prodává do cca 100 zemí světa. Na český trh vstoupila Zeelandia v roce 2000 akvizicí společnosti Lactoprot Bohemia.