facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 5. 2006

Prodej klíčovým zákazníkům Telecomu bude řídit Jiří Jech

Novým ředitelem pro prodej korporátnímu segmentu skupiny ČESKÝ TELECOM se stal Jiří Jech. Do společnosti přišel po více než desetiletém působení ve společnosti Hewlett-Packard, kde postupně získával zkušenosti v řadě oblastí, především v oblasti prodeje, strategického business developmentu, řízení vztahů s klíčovými zákazníky a projektového řízení. V pozici ředitele pro prodej korporátnímu segmentu bude Jiří Jech zodpovídat především za vedení obchodního týmu pro klíčové zákazníky dnešní skupiny ČESKÝ TELECOM (budoucí Telefónica O2 Czech Republic), za rozvoj obchodu s nimi, a to zejména v oblasti integrovaných řešení a služeb.

Jiří Jech (47) vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a poté v roce 1987 získal doktorát na Geofyzikálním ústavu Československé akademie věd. Mezi lety 1990 a 1992 působil jako výzkumný pracovník na univerzitě v Houstonu ve Spojených státech amerických. Po návratu z USA působil dva roky jako softwarový specialista u společnosti GTECH, odkud zamířil do české pobočky koncernu Hewlett-Packard. Jiří Jech je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho největší záliby patří sjezdové lyžování, jízda na kole a zahrádkaření.

 
  

- PR -

D.A.S. využívá GFI Archiver k uchovávání klíčových informací

DASSpolečnost D.A.S. je po­sky­to­va­te­lem pojištění právní ochrany sou­kro­mým osobám i pod­ni­ka­tel­ským subjektům ze všech odvětví. Na základě uzavřeného pojištění svým zákazníků poskytuje právní ochranu, od řešení pokut až po zastupování ve složitých soudních případech. Pro společnost pracuje cca 130 zaměstnanců a přibližně 70 externích obchodníků, kteří využívají elektronickou poštu k intenzivní komunikaci se zákazníky.

  

- PR -

Jak překonat omezení v intralogistice, díky revoluci v řízení skladů

Vaše firma stagnuje. Nemůžete najít to, co hledáte. Máte jiné počty kusů, než kolik máte mít. Nemáte kontrolu nad tím, co se děje ve skladě. Rostoucí náklady na skladování vám nedají spát. Zaučení nových pracovníků trvá týdny. Hledání toho správného materiálu je práce pro detektiva. To vše jsou příznaky nedostatečné digitalizace logistických procesů.