facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 5. 2006

Prodej klíčovým zákazníkům Telecomu bude řídit Jiří Jech

Novým ředitelem pro prodej korporátnímu segmentu skupiny ČESKÝ TELECOM se stal Jiří Jech. Do společnosti přišel po více než desetiletém působení ve společnosti Hewlett-Packard, kde postupně získával zkušenosti v řadě oblastí, především v oblasti prodeje, strategického business developmentu, řízení vztahů s klíčovými zákazníky a projektového řízení. V pozici ředitele pro prodej korporátnímu segmentu bude Jiří Jech zodpovídat především za vedení obchodního týmu pro klíčové zákazníky dnešní skupiny ČESKÝ TELECOM (budoucí Telefónica O2 Czech Republic), za rozvoj obchodu s nimi, a to zejména v oblasti integrovaných řešení a služeb.

Jiří Jech (47) vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a poté v roce 1987 získal doktorát na Geofyzikálním ústavu Československé akademie věd. Mezi lety 1990 a 1992 působil jako výzkumný pracovník na univerzitě v Houstonu ve Spojených státech amerických. Po návratu z USA působil dva roky jako softwarový specialista u společnosti GTECH, odkud zamířil do české pobočky koncernu Hewlett-Packard. Jiří Jech je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho největší záliby patří sjezdové lyžování, jízda na kole a zahrádkaření.

 
  

- Inzerce -

Jaké NPM řešení doporučují analytici z EMA?

Hybridní model práce, který se zde objevil s větším využíváním "home office" tedy práce z domova, přinesl IT týmům řadu nových výzev. Ať už v oblasti zabezpečení nebo zajištění dostupnosti důležitých aplikací, a to bez ohledu na místo jejich použití. IT specialisté se dnes musí vypořádat nejen z různorodostí síťového vybavení a infrastruktury, ale také z obtížněji vymahatelnými bezpečnostními politikami.

  

- Inzerce -

Digitální bitva o zákazníky i zaměstnance

IT Systems 11/2021Pokud bychom měli z aktuálního vydání IT Systems vypíchnout hlavní témata, upozornili bychom především na články věnované digitalizaci personalistiky, integraci podnikových aplikací, využití IT ve zdravotnictví nebo na téma bankovní identity, na kterou se díváme jak z perspektivy možného komerčního využití, tak i z hlediska její architektury a technologií, na nichž je tato moderní forma autentizace postavena. Největší prostor ovšem dostal blok článků věnovaný automatizaci zákaznické péče.