facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 19. 5. 2015

Proběhl 4. ročník IBA konference 2015

Za účasti téměř stovky zákazníků z ČR a SR proběhl čtvrtý ročník konference týkající se portálových technologií Liferay a nových trendů na trhu IT. S keynote přednáškou se poprvé českému publiku představil Edmund Dueck, marketingový ředitel Liferay pro Evropu. Ve své prezentaci představil nejen novinky verze 7, ale na konkrétních příkladech ukázal, jak je možné vybudovat moderní platformu pro digitální byznys.



Novinkou letošního ročníku bylo rozdělení konference do dvou částí. První se tradičně věnovala portálovým technologiím Liferay. V druhé části se IBA CZ prezentovala jako inovační společnost a představila trendy a technologie, kterými se intenzivně zabývá.

 

V průběhu Liferay Tracku se návštěvníci mohli dozvědět, jak lze vytvářet modulární portálové aplikace i jak si s dodavatelem lépe rozumět v servisní části projektu. Společnost IBA CZ se podělila o zkušenosti a praktické ukázky tvorby interních i externích portálů. Představila portály digitálního kulturního dědictví, tedy portály pracující s digitálními záznamy uměleckých děl, které realizovala pro zákazníky ze státní správy. Společnost T-Mobile, jeden z největších zákazníků IBA CZ, ukázala, jak je možné ušetřit náklady na infolinkách zavedením systému pro správu často kladených otázek.

 

Innovation Track představil nové trendy v prodejním kanálu s využitím mobilních zařízení včetně chytrých hodinek, ukázal některé nové možnosti v tvorbě moderního webu, mobilních aplikacích či možnosti využití užitečných informací z logů.

 

V rámci kiosků se účastníci mohli podívat na prezentované technologie zblízka. Kromě nových funkcionalit Liferay 7 se představily i nové mobilní technologie či nové trendy v e-commerce. V podobě kyber operátorky byl zhmotněn produkt Answera – inteligentní řešení pro vyhledávání odpovědí na často kladené dotazy. Naopak ve virtualizované společnosti IBA CZ si mohli návštěvníci vyzkoušet virtuální realitu.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.