facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Přístroje Nokia mohou využívat MS Communicator Mobile

Nokia_E5_1018.jpgSpolečnosti Microsoft a Nokia uvedly na trh Microsoft Communicator Mobile. Nová aplikace představuje první výsledek spolupráce obou společností, jež je zaměřená na mobilní produktivitu. Tento mobilní klient, který byl navržen pro sjednocenou komunikaci firem, se umí připojit přímo k firemnímu komunikačnímu řešení, a přináší tak uživatelům možnost zůstat v neustálém kontaktu s kolegy i mimo kancelář. Majitelé široké škály chytrých telefonů řady Nokia Eseries založených na platformě Symbian si od dnešního dne mohou stáhnout anglickou verzi z Nokia Ovi Obchodu.

Microsoft Communicator Mobile umožňuje lidem získat přehled o aktuální dostupnosti jejich kolegů a nabízí možnost spojit se s nimi jediným stiskem tlačítka prostřednictvím zpráv typu „Instant Messaging“, e-mailu, SMS anebo klasického hovoru. Jména i aktuální dostupnost jsou přímo integrovány do aplikace Kontakty. Uživatelé tak mohou využít snadnou aktualizaci vlastní dostupnosti, zahájení i připojení se ke komunikaci prostřednictvím rychlých zpráv i započetí telefonického hovoru přímo z karty s kontaktními údaji.

Microsoft Communicator Mobile bude zpočátku dostupný pro modely Nokia E72 a Nokia E52. V budoucnu obě společnosti plánují rozšířit počet podporovaných telefonů o další modely, včetně nedávno představené Nokia E5. Aplikace Communicator Mobile se bude rovněž nabízet na vybraných chytrých telefonech Nokia již předinstalovaná.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.