facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Přístroje Nokia mohou využívat MS Communicator Mobile

Nokia_E5_1018.jpgSpolečnosti Microsoft a Nokia uvedly na trh Microsoft Communicator Mobile. Nová aplikace představuje první výsledek spolupráce obou společností, jež je zaměřená na mobilní produktivitu. Tento mobilní klient, který byl navržen pro sjednocenou komunikaci firem, se umí připojit přímo k firemnímu komunikačnímu řešení, a přináší tak uživatelům možnost zůstat v neustálém kontaktu s kolegy i mimo kancelář. Majitelé široké škály chytrých telefonů řady Nokia Eseries založených na platformě Symbian si od dnešního dne mohou stáhnout anglickou verzi z Nokia Ovi Obchodu.

Microsoft Communicator Mobile umožňuje lidem získat přehled o aktuální dostupnosti jejich kolegů a nabízí možnost spojit se s nimi jediným stiskem tlačítka prostřednictvím zpráv typu „Instant Messaging“, e-mailu, SMS anebo klasického hovoru. Jména i aktuální dostupnost jsou přímo integrovány do aplikace Kontakty. Uživatelé tak mohou využít snadnou aktualizaci vlastní dostupnosti, zahájení i připojení se ke komunikaci prostřednictvím rychlých zpráv i započetí telefonického hovoru přímo z karty s kontaktními údaji.

Microsoft Communicator Mobile bude zpočátku dostupný pro modely Nokia E72 a Nokia E52. V budoucnu obě společnosti plánují rozšířit počet podporovaných telefonů o další modely, včetně nedávno představené Nokia E5. Aplikace Communicator Mobile se bude rovněž nabízet na vybraných chytrých telefonech Nokia již předinstalovaná.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.