Aktuality -> IT Business - 31. 7. 2007

Příjmy společnosti McAfee opět rostly

McAfee_vysledky_731.jpgSpolečnost McAfee oznámila předběžné neauditované finanční výsledky za druhé čtvrtletí účetního roku 2007, které skončilo k 30. červnu 2007. Příjmy vzrostly meziročně o 14 procent a dosáhly výše 314 milionů dolarů. Výnos na akcii podle mezinárodních účetních standardů GAAP vzrostl meziročně o 55 procent na 0,30 dolarů na akcii. Výnos nevztažený ke standardům GAAP (non-GAAP) vzrostl meziročně o 31 procent na 0,41 dolarů na akcii.

Příjmy v oblasti Severní Ameriky dosáhly výše 163 milionů dolarů, což představuje 52 procent veškerých příjmů společnosti a znamená nárůst 8 procent oproti 151 milionů dolarů ve stejném období roku 2006. Mimo oblast Severní Ameriky dosáhly příjmy výše 151 milionů dolarů (nárůst o 20 procent ve srovnání se 126 miliony dolarů ve druhém čtvrtletí 2006). Příjmy v oblasti EMEA (Evropa, Afrika, Blízký východ) vzrostly o 14 procent, v Japonsku o 15 procent, v oblasti Asie-Pacifik o 53 procent a v Latinské Americe o 80 procent.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.