facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2008

Příjemnější servis u Fujitsu Siemens

Společnost Fujitsu Siemens Computers připravila pro zákazníky příjemnou změnu servisních podmínek. Od 1. ledna 2008 zákazník v případě problémů s produktem zakoupeným po tomto datu vůbec nemusí osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u něj nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
V servisních podmínkách Fujitsu Siemens jde o další vylepšení po loňském zavedení garance nulových bodů u vybraných LCD panelů, opravy notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne a prodloužené záruční doby pro vybrané produkty.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?