Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2008

Příjemnější servis u Fujitsu Siemens

Společnost Fujitsu Siemens Computers připravila pro zákazníky příjemnou změnu servisních podmínek. Od 1. ledna 2008 zákazník v případě problémů s produktem zakoupeným po tomto datu vůbec nemusí osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u něj nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
V servisních podmínkách Fujitsu Siemens jde o další vylepšení po loňském zavedení garance nulových bodů u vybraných LCD panelů, opravy notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne a prodloužené záruční doby pro vybrané produkty.


 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.