Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2008

Příjemnější servis u Fujitsu Siemens

Společnost Fujitsu Siemens Computers připravila pro zákazníky příjemnou změnu servisních podmínek. Od 1. ledna 2008 zákazník v případě problémů s produktem zakoupeným po tomto datu vůbec nemusí osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u něj nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
V servisních podmínkách Fujitsu Siemens jde o další vylepšení po loňském zavedení garance nulových bodů u vybraných LCD panelů, opravy notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne a prodloužené záruční doby pro vybrané produkty.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?