facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2008

Příjemnější servis u Fujitsu Siemens

Společnost Fujitsu Siemens Computers připravila pro zákazníky příjemnou změnu servisních podmínek. Od 1. ledna 2008 zákazník v případě problémů s produktem zakoupeným po tomto datu vůbec nemusí osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u něj nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
V servisních podmínkách Fujitsu Siemens jde o další vylepšení po loňském zavedení garance nulových bodů u vybraných LCD panelů, opravy notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne a prodloužené záruční doby pro vybrané produkty.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.