Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 4. 2009

Prémiové profesionální služby pro všechny uživatele

Služby eZ Publish , Business Mail a Sharepoint, které doposud měli k dispozici profesionálové ve firmách, zpřístupnila ACTIVE 24 všem svým zákazníkům. Práci s profesionálním e-mailovým klientem, plnohodnotným redakčním systémem i s firemním intranetovým řešením tak nyní díky zlepšením a přesné lokalizaci zvládne i laik. Samozřejmostí je také množství přidaných doplňkových služeb.



eZ Publish patří mezi novou generaci redakčních systémů, ve kterých si zákazníci dokáží během pár hodin vytvořit vlastní profesionální statické stránky s dynamickým obsahem. Administrační rozhraní je přímo součástí webu, veškeré změny jsou tedy okamžitě viditelné, pracuje se v reálném čase. Oproti již nabízenému redakčnímu systému Můj Nový Web je eZ rozšířeno o další funkce jako jsou blog, fórum, intranet a extranet. Základní verzi eZ Publish nabízí ACTIVE 24 zdarma k doménám .cz, .org, .eu, .com, .net, .name, .info a .biz.

 

Business Mail je profesionální e-mailová komunikace- tedy velký počet schránek s dostatečným prostorem, maximální bezpečností a hlavně sdílením dat v prostředí Outlooku. Díky Business Mailu není třeba starat se o žádný server, zálohování a zabezpečení dat. E-maily, kontakty, kalendář … jsou k dispozici a je možné je sdílet kdykoliv, kdekoliv, odkudkoliv a s kýmkoliv v dobře známém a nejpoužívanějším prostředí MS Outlook. Zřízením této služby získá zákazník také automaticky zdarma licenci na MS Outlook.

 

Sharepoint umožňuje online přístup pracovním týmům k dokumentům, nabízí sdílení informací mezi spolupracovníky. Vše je uloženo na jednom místě, ať už se jedná o názory prostřednictvím konferencí a fór, plánování schůzek či sledování stavu jednotlivých zakázek. Sharepoint je velice efektivním řešením firemního intranetu, umožňuje cestovat a odkudkoliv se připojit, veškerá data jsou synchronizována. Bez pořizování složitého vlastního hardwaru a softwaru je k dispozici plnohodnotná síť intranetu. Jednotlivým uživatelům daného týmu je možno přidělit různou úroveň přístupů (samozřejmě s různými stupni zabezpečení) k datům a práce s nimi. V ceně je zahrnuta i licence na server.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.