Aktuality -> Komunikace a sítě - 6. 12. 2011

Předvánoční výprodej EU domén

Společnost IGNUM nabízí v rámci předvánoční akce roční registrace nových EU domén za cenu 10 Kč (bez DPH). Aktuální nabídka je platná pro všechny jednoleté registrace EU domén, provedené prostřednictvím systému DOMENA.CZ do půlnoci 22. 12. 2011, nebo do vyčerpání limitu 1 500 domén. Se všemi novými EU doménami, registrovanými v systému DOMENA.CZ za zvýhodněnou cenu, je možné se zúčastnit vánoční soutěže sdružení EURid o tablety iPad 2. Počet celkem registrovaných EU domén se blíží 3,5 milionům. S registrací více než 130 000 EU domén patří Česká republika do první desítky zájemců o evropskou doménu. Společnost IGNUM spravuje prostřednictvím svého systému DOMENA.CZ přibližně 13 % všech domén EU registrovaných z České republiky.



V rámci předvánoční akce snižuje IGNUM také svým obchodním partnerům cenu registrací EU domén na 1 Kč (bez DPH). Nákup EU domén v rámci předvánoční akce nelze kombinovat s nabídkou „2 roky za cenu 1“, ve které IGNUM nabízí zvýhodněné dvouleté registrace EU domén.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.