facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 3. 2007

Představen Siemens HiPath 8000 V3.0

Nový výkonný IP komunikační systém Siemens HiPath 8000 V3.0 lze bezproblémově integrovat do IT struktury a aplikací. Poskytuje velké množství nových funkcí, jako např. podporu pro ENUM a multibitové kódování pro zobrazení různých fontů na displeji telefonů. HiPath 8000 umožňuje masivní rozšiřitelnost od 300 do 100 000 uživatelů na systém. V síti je počet uživatelů prakticky neomezený.

Systém byl navržen pro operátory a poskytuje tudíž odpovídající spolehlivost, zabezpečení proti výpadkům, i obnovení provozu bez přerušení. Používání otevřených rozhraní SIP, SIP Q, SOA (Service Oriented Architecture) a rozhraní internetových služeb umožňuje zjednodušení integrace do obchodních postupů.
Nejdůležitější funkce nového systému HiPath 8000 V3.0:
  • rozšířená komunikace s řadou SIP telefonů Siemens OpenStage
  • podpora ENUM (elektronické očíslování) pro umožnění komunikace propojených systémů ve všech doménách privátní a veřejné IP sítě, jakož i přenosnosti lokálního čísla pro poskytovatele služeb; rozšířený SIP Q pro zlepšení komunikace mezi systémy HiPath.
  • rozšířená aplikační rozhraní pro podporu systému jednotné komunikace a zjišťování přítomnosti OpenScape, nové aplikace v koncových zařízeních OpenStage, aplikace MobileConnect, rozšířené funkce kontaktního centra HiPath ProCenter, aplikace OEM a mnohem více.
  • multibitové kódování pro jazyky Středního východu a asijské jazyky; dynamické licencování; softwarové vývojové sady pro jazyk popisu internetových služeb (WSDL).
  • Bezpečnost: Šifrování užitečné informace; TSL a SSL šifrování pro větší bezpečnost komunikace server-server a server-aplikace.
  • vše je podporováno profesionální a integrovanou správou a operačním systémem.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.