facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 1. 12. 2006

PR manažer Citrixu pro CEE

Citrix Systems vytvořil novou pozici PR manažera pro střední a východní Evropu: Björn Riebel (32) je od prosince roku 2006 zodpovědný za PR aktivity společnosti v Německu, Rakousku, Švýcarsku a v regionu východní Evropy, tedy v Rusku, České republice, Slovensku, Slovinsku, Polsku, Maďarsku a Ukrajině. K hlavním úkolům nového PR manažera bude patřit vedle koordinace všech PR aktivit také budování PR programů v regionu. Riebel přichází ze společnosti AutoScout 24 GmbH, kde působil na pozici manažera PR a komunikace.

Od ledna roku 2004 pracoval Riebel v mnichovské firmě AutoScout24 GmbH na pozici manažera PR/komunikace, od listopadu 2002 do prosince 2003 působil v oboru podnikové komunikace v PR agentuře Edelman GmbH ve Frankfurtu. Předtím pracoval jako nezávislý novinář a trenér komunikace v Lipsku. Björn Riebel vystudoval obory komunikace a mediální studia a sport na univerzitě v Lipsku. V říjnu 2005 absolvoval studium MBA na Europäischen Fernhochschule v Hamburku.

 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.