facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 4. 2012

Pozvání na odborné setkání: Data mining

a prediktivní analytika v marketingu a na webu

Jak spolu souvisí data mining (dolování znalostí z dat) s problematikou prediktivní analytiky, tedy s předpovídáním budoucích jevů a chování? A jak tyto metody využít k tomu, aby vaše firma dokázala lépe porozumět svým zákazníkům? To vše se dozvíte na dalším setkání v rámci cyklu Web Analytics Wednesday, určených zájemcům o marketing a prodej na internetu.



Akce se uskuteční 13. června 2012 od 18 hodin v restauraci Element (dříve Austria) na ulici Štefánikova 18/25 v Praze – Smíchově. Vstup je zdarma.

Hlavními řečníky večera budou Jiří Brázda, zakladatel a hlavní analytik společnosti Optimics a Filip Vítek, ředitel odboru řízení vztahu se zákazníky slovenské pojišťovny Allianz.

Jiří Brázda bude přenášet o prediktivním modelování chování návštěvníka na webu či e-shopu. Tedy o výpočtu pravděpodobnosti zda návštěvník koupí či nekoupí zboží a o úpravě komunikace a nabídky produktů na základě tohoto modelu v reálném čase. Filip Vítek se pak zaměří na zkušenosti s data miningem v CRM systémech.

Detaily o akci včetně registračního formuláře naleznete na www.webanalyticswednesday.cz.

Mediálním partnerem akce je časopis IT Systems.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.