Aktuality -> IT společnost - 18. 4. 2012

Pozvání na odborné setkání: Data mining

a prediktivní analytika v marketingu a na webu

Jak spolu souvisí data mining (dolování znalostí z dat) s problematikou prediktivní analytiky, tedy s předpovídáním budoucích jevů a chování? A jak tyto metody využít k tomu, aby vaše firma dokázala lépe porozumět svým zákazníkům? To vše se dozvíte na dalším setkání v rámci cyklu Web Analytics Wednesday, určených zájemcům o marketing a prodej na internetu.



Akce se uskuteční 13. června 2012 od 18 hodin v restauraci Element (dříve Austria) na ulici Štefánikova 18/25 v Praze – Smíchově. Vstup je zdarma.

Hlavními řečníky večera budou Jiří Brázda, zakladatel a hlavní analytik společnosti Optimics a Filip Vítek, ředitel odboru řízení vztahu se zákazníky slovenské pojišťovny Allianz.

Jiří Brázda bude přenášet o prediktivním modelování chování návštěvníka na webu či e-shopu. Tedy o výpočtu pravděpodobnosti zda návštěvník koupí či nekoupí zboží a o úpravě komunikace a nabídky produktů na základě tohoto modelu v reálném čase. Filip Vítek se pak zaměří na zkušenosti s data miningem v CRM systémech.

Detaily o akci včetně registračního formuláře naleznete na www.webanalyticswednesday.cz.

Mediálním partnerem akce je časopis IT Systems.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.