facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 4. 10. 2005

Poslední novinky v monitorech u LG

LG1717.jpgPoslední novinky v monitorech u LG Společnost LG Electronics CZ pokračuje v rozšiřování svého portfolia LCD monitorů na českém trhu o nové produkty. Tentokrát se jedná o novou řadu takzvaných "entry" modelů L1717, která představuje ideální kombinaci vyspělé technologie, elegantního designu a příznivé ceny. Monitory řady L1717x disponují parametry jako kontrast 500:1, úhly pohledu 160/160 a dobou odezvy 12ms. Úvodní nabídka bude zahrnovat barevné varianty stříbrná a šedá. Dalším novým modelem LCD monitoru z kategorie "entry" je L1750 Q. Oproti svým předchůdcům z řady L1750 disponuje výrazně vylepšenou dobou odezvy 8ms.

Entry modely jsou primárně určeny především především pro běžné uživatele, nicméně řada L1750 obstojí i u těch náročnějších, a to nejen díky příjemnému designu, ale i díky dalším výborným parametrům, jako jsou jas či kontrast, to vše v kombinaci se skvělou cenou. U modelu L1750 Q se nyní navíc přidává i rychlost 8ms, měřená klasicky, tedy B-B. V současné době se mezi ostatními výrobci stává běžným označovat dobu odezvy LCD monitorů pomocí metody gray-to-gray, avšak LG se tomuto trendu zatím brání. Alespoň do té doby, než budou jasně stanovena pravidla pro měření v g-g.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.