facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 27. 9. 2006

Posily pro slovenskou pobočku Novell

Novell_Kamil_Sliz_639.jpgNovell Slovensko jmenovala do funkce nového Direct Account Managera Kamila Slíže, funkci Business Partner Managera bude nově zastávat Miroslav Macko. Mgr. Kamil Slíž (*1979) bude mít na pozici Direct Account Manager na starost komunikaci s klíčovými zákazníky společnosti Novell na Slovensku. Před příchodem do Novellu pracoval Kamil Slíž jako Product Manager ve společnosti Altron, kde se věnoval zákazníkům z oblasti bankovnictví, státních institucí a velkých nadnárodních koncernů. Ještě dříve pracoval Kamil Slíž jako Account Manager ve společnosti Slovak Telecom a jako Key Account Manager ve společnosti Euroweb Slovakia. Kamil Slíž vystudoval obor Informatika – enviromentalistika na Fakultě přírodních věd Univerzity Konstantina Filozofa ve slovenské Nitře. Mluví anglicky a německy, mezi jeho koníčky patří automobiloví veteráni, numizmatika a filatelie.

Novell_Miroslav_Macko_639.jpgMiroslav Macko (*1976) má ve své nové pozici Business Partner manager za úkol vybudovat partnerskou síť prodejců produktů a služeb Novellu a podporovat jejich další rozvoj. Miroslav Macko přišel do Novellu ze společnosti SWS Distribution, z pozice Product Managera pro zálohovací řešení a síťových bezpečnostních řešení. Dříve pracoval také jako Project Manager ve společnosti Lomtec. Ve svém předchozím zaměstnání se Miroslav Macko pravidelně účastnil školení Microsoft Certified Sales Professional. Miroslav Macko ovládá angličtinu, ve volném čase studuje historii 2. světové války, plave nebo jezdí na kole.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.