facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 27. 9. 2006

Posily pro slovenskou pobočku Novell

Novell_Kamil_Sliz_639.jpgNovell Slovensko jmenovala do funkce nového Direct Account Managera Kamila Slíže, funkci Business Partner Managera bude nově zastávat Miroslav Macko. Mgr. Kamil Slíž (*1979) bude mít na pozici Direct Account Manager na starost komunikaci s klíčovými zákazníky společnosti Novell na Slovensku. Před příchodem do Novellu pracoval Kamil Slíž jako Product Manager ve společnosti Altron, kde se věnoval zákazníkům z oblasti bankovnictví, státních institucí a velkých nadnárodních koncernů. Ještě dříve pracoval Kamil Slíž jako Account Manager ve společnosti Slovak Telecom a jako Key Account Manager ve společnosti Euroweb Slovakia. Kamil Slíž vystudoval obor Informatika – enviromentalistika na Fakultě přírodních věd Univerzity Konstantina Filozofa ve slovenské Nitře. Mluví anglicky a německy, mezi jeho koníčky patří automobiloví veteráni, numizmatika a filatelie.

Novell_Miroslav_Macko_639.jpgMiroslav Macko (*1976) má ve své nové pozici Business Partner manager za úkol vybudovat partnerskou síť prodejců produktů a služeb Novellu a podporovat jejich další rozvoj. Miroslav Macko přišel do Novellu ze společnosti SWS Distribution, z pozice Product Managera pro zálohovací řešení a síťových bezpečnostních řešení. Dříve pracoval také jako Project Manager ve společnosti Lomtec. Ve svém předchozím zaměstnání se Miroslav Macko pravidelně účastnil školení Microsoft Certified Sales Professional. Miroslav Macko ovládá angličtinu, ve volném čase studuje historii 2. světové války, plave nebo jezdí na kole.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.