facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2006

Posila marketingového týmu Grisoftu

Korenko626.jpgDodavatel bezpečnostního softwaru AVG, společnost Grisoft, představil nového marketingového manažera, Miloše Korenka, který do společnosti přichází po dlouhodobém působení na vedoucích pozicích v koncernu Univeler. Jeho rolí bude sjednotit marketingovou strategii pro všechny produkty společnosti napříč všemi trhy, na kterých GRISOFT působí.


Profesní kariéra Miloše Korenka byla doposud spojena s marketingem rychloobrátkového zboží. Od roku 1993 až do roku 1999 pracoval na různých pozicích ve společnosti Bestfoods. Po jejím převzetí koncernem Unilever pracoval 3 roky jako marketingový manažer nástupnické společnosti pro Českou a Slovenskou republiku, V roce 2003 byl jmenován marketingovým manažerem evropského inovačního centra společnosti Unilever se sídlem ve francouzském Dijonu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.