Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2006

Posila marketingového týmu Grisoftu

Korenko626.jpgDodavatel bezpečnostního softwaru AVG, společnost Grisoft, představil nového marketingového manažera, Miloše Korenka, který do společnosti přichází po dlouhodobém působení na vedoucích pozicích v koncernu Univeler. Jeho rolí bude sjednotit marketingovou strategii pro všechny produkty společnosti napříč všemi trhy, na kterých GRISOFT působí.


Profesní kariéra Miloše Korenka byla doposud spojena s marketingem rychloobrátkového zboží. Od roku 1993 až do roku 1999 pracoval na různých pozicích ve společnosti Bestfoods. Po jejím převzetí koncernem Unilever pracoval 3 roky jako marketingový manažer nástupnické společnosti pro Českou a Slovenskou republiku, V roce 2003 byl jmenován marketingovým manažerem evropského inovačního centra společnosti Unilever se sídlem ve francouzském Dijonu.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.