Aktuality -> IT Business - 15. 3. 2006 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Poprvé číslem 1 na českém trhu

Canon611.jpgNa tiskové konferenci 14. března byli novináři seznámeni s hospodářskými výsledky společnosti Canon. V roce 2005 dosáhla společnost Canon v České republice a na Slovensku rekordního obratu ve výši 2,210 miliard korun, což představuje 6% nárůst. Zároveň se Canon v segmentu foto/video poprvé stal číslem jedna s obratem 790,4 milionu korun. Dlouhodobým cílem pak je, podle ředitele Ladislava Palečka, být číslem jedna ve všech produktových skupinách.

K tomu by měla přispět i nová vnitřní struktura Canon CCI 4CE, zahrnující Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko, o které jsme psali již 3. února. Dominantní postavení si Canon udržuje především v oblasti fotografických zrcadlovek, kde tržní podíl překračuje 55 % a u inkoustových faxů s 66 % podílu. Rostla také divize Canon Business Solutions v segmentu černobílých zařízení, meziročně o 6 %, a s podílem 23 % je na druhém místě jen s jednoprocentní ztrátou na vedoucí Konicu Minoltu.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?