facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 29. 3. 2006

Pomoc při záchraně "zaplavených" dat

disk613.jpgSpolečnost TDP-Ontrack zavádí okamžitou expresní pomoc všem uživatelům počítačových systémů, které se v souvislosti s hrozícími záplavami dostanou do problémů. V případě zatopení elektroniky počítače - zejména pevného disku - vodou je vzhledem k její chemické agresivitě nutné jednat velice rychle, v řádu hodin, maximálně jednoho dne.

Expresní služba posouzení a především expresní záchrany dat za cenu běžných zakázek pro postižené zákazníky potrvá až do konce dubna. Týká se to všech nosičů dat zasažených vodou. Právě expresní provedení podstatně zvyšuje šance na obnovu dat a pracovníci laboratoře TDP-Ontrack jsou připraveni využít i všech zkušeností, které získali při napravování následků povodní v letech 1997 a 2002. Další informace lze získat na http://www.tdp-ontrack.cz/.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.