facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 20. 5. 2005

Podsvícené externí pevné disky WD Extreme Lighted Combo

LightedComboII_h.jpgSpolečnost Western Digital Corp. představila nově přepracované externí pevné disky nové generace WD Extreme Lighted Combo o kapacitě 320 GB. Bleskově rychlý výkon díky integrovanému pevnému disku WD Caviar SE, kapacita 320 GB, připojení přes rozhraní USB a FireWire a WD kvalita dělají z externích pevných disků WD Extreme Lighted Combo nekompromisní zařízení pro ukládání dat, pro bezpečnou archivaci digitálních fotografií, oblíbených skladeb ve formátu MP3 či videozáznamů a her. Nový design pevných disků WD Extreme Lighted Combo s moderním průhledným krytem je podsvícen celým spektrem barev a umožňuje uživatelům vidět vnitřní součásti disku. Disk lze přizpůsobit pouhým stisknutím tlačítka: uživatelé si mohou zvolit rychlý nebo pomalý kaleidoskopový režim, kdy světla procházejí celou paletou barev, změnit barevné nastavení, vypnout světla disku či rychle a snadno pevný disk vypnout. Nový pevný disk WD Extreme Lighted Combo 320 GB byl prezentován během veletrhu E3 v Los Angeles v době od 18. - 20. května 2005. Pevné disky WD Extreme Lighted Combo lze používat samostatně, nebo propojené prostřednictvím hubu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.