facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 4. 2007

Počet partnerů VoIP služeb VOLNÝ se zvyšuje

volny_voip_717.jpgSpolečnost VOLNÝ za rok a půl existence služby IP telefonie na bázi vlastní velkoobchodní nabídky získala stovku partnerů. Spolu s počtem partnerů narostl i celkový provoz VoIP volání. Z 1 % před rokem a půl je nyní 17 % celkového provozu hlasových služeb. Wholesale VoIP je služba umožňující poskytovatelům internetových datových služeb nabízet svým zákazníkům kromě datových služeb i telefonní službu. VOLNÝ umožňuje svým partnerům nejdříve službu otestovat s vlastní technologií. Svým zákazníkům VOLNÝ přiděluje geografická čísla i bloky z celé ČR, nebo nově i čísla IP telefonie 910, která budou brzo dostupná jak z pevných, tak z mobilních sítí. VOLNÝ do budoucna plánuje další vylepšení a rozšíření funkcí svých VoIP služeb, včetně možnosti využití ENUM.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.