facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 3. 2011

Pobočková ústředna Panasonic KX-TDA100D

Panasonic uvádí na český trh komunikační systém KX-TDA100D, komplexní řešení schopné efektivně plnit současné i budoucí požadavky na komunikaci ve většině společností. Nová platforma v sobě kombinuje funkce tradiční komunikace s možnostmi IP technologie. Bezdrátová mobilita i velký počet pokročilých podnikových telefonních funkcí (např. pokročilé call centrum nebo jednoduchá interní kontrola využívání telefonního systému) zlepší efektivitu komunikace ve společnosti.


TDA100D IP-PBX dovoluje připojit až 128 vnitřních analogových linek. Integrovaná podpora IP telefonie a univerzální modulární architektura pomáhají zajistit konvergenci tradiční a IP telefonie a umožňují individuální přechod na technologii VoIP.

Zásluhou efektivní integrace vnitropodnikové a mimopodnikové komunikace mohou být pracovníci stále k dispozici bez ohledu na to, kde se nacházejí. Pokud opouští kancelář, mohou si nastavit přesměrování linky na mobilní telefon, aby byli stále k zastižení na jediném čísle. Pokud je telefon mimo signál nebo hovor nelze přijmout, systém uživatele o zmeškaném hovoru automaticky informuje a předá případnou hlasovou zprávu.

Panasonic KX-TDA100D je vybaven funkcemi pro řízení úrovně přístupu a automaticky vybírá nejvhodnější přenosový kanál. Díky tomu se výrazně zjednodušuje kontrola nákladů na komunikaci. Kompletní informace o interním využití systému jsou kdykoli k dispozici prostřednictvím funkce evidence hovorů. Technologie IP zároveň znamená nižší poplatky za volání a nižší náklady na instalaci.

Vestavěné funkce call centra v novém systému lze využít jako základ pro malé efektivně fungující kontaktní centrum pro zákazníky společnosti. Všechny uvedené funkce nové komunikační platformy z ní dělají komplexní řešení optimalizace komunikace firmy.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.