facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 8. 10. 2012

Platforma Aastra BluStar Ecosystem

pro videokonferenční komunikace

Společnost Aastra představuje Aastra BluStar Ecosystem, nové řešení typu Unified Contact Center (UCC). Řešení je nyní k dispozici nejen v kombinaci s dříve uvedeným multimediálním telefonem Aastra BluStar 8000i, který nabízí videokomunikaci v HD kvalitě a jakýmkoliv pracovním prostředím, ale také v softwarové verzi pro osobní počítače a zařízení iPad a iPhone. Klientské aplikace BluStar nabízejí jednotnou, snadno ovladatelnou uživatelskou plochu. Jediným kliknutím dojde ke konferenčnímu hovoru s požadovaným telefonním partnerem. Uživatelé mají přístup k funkci adresáře a denních záznamů. Všechny funkce jsou k dispozici i mimo vlastní podnikovou síť, zaměstnanci tak mohou vést videokonference i z domova.



Prostřednictvím produktu „BluStar for PC“ nabízí Aastra software určený pro notebooky a osobní počítače. Klientské aplikace iOS „BluStar for iPad“ a „BluStar for iPhone“ pak nabízí maximální mobilitu na zařízeních Apple. Pro uskutečnění videohovorů potřebují uživatelé pouze internetové připojení přes WiFi. Klientské aplikace mohou být využívány jak ve formátu na výšku tak na šířku, dle volby také s přední nebo zadní kamerou.

 

Již dříve ohlášený multimediální telefon BluStar 8000i představuje zařízení pro jednoduchou a osobní komunikaci. Disponuje dotykovou obrazovkou o velikosti 13 palců, HD kamerou a širokoúhlou optikou, třemi reproduktory a čtyřmi směrovými mikrofony. BluStar 8000i je současně telefonem a konferenčním systémem, aplikační platformou i nástrojem spolupráce a má speciální biometrický senzor pro otisk prstů. Uživatelé již nebudou pro přihlášení potřebovat žádné heslo a identifikovat se budou pomocí otisku vlastního prstu. Tato funkce je vhodná například ve společnostech, jejichž zaměstnanci nemají stálé pracoviště, využívají stůl, který je právě volný (tzv. Hot Desking).

 

Pro celou platformu BluStar Ecosystem existují dvě možnosti využití: buď jako koncové SIP zařízení pro komunikační systém Aastra MX-ONE a komunikační server Aastra 400, nebo v kombinaci s aplikací BluStar Application Server (BAS) pro použití nezávislém na stávající telekomunikační infrastruktuře i od jiných výrobců.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.