facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 8. 10. 2012

Platforma Aastra BluStar Ecosystem

pro videokonferenční komunikace

Společnost Aastra představuje Aastra BluStar Ecosystem, nové řešení typu Unified Contact Center (UCC). Řešení je nyní k dispozici nejen v kombinaci s dříve uvedeným multimediálním telefonem Aastra BluStar 8000i, který nabízí videokomunikaci v HD kvalitě a jakýmkoliv pracovním prostředím, ale také v softwarové verzi pro osobní počítače a zařízení iPad a iPhone. Klientské aplikace BluStar nabízejí jednotnou, snadno ovladatelnou uživatelskou plochu. Jediným kliknutím dojde ke konferenčnímu hovoru s požadovaným telefonním partnerem. Uživatelé mají přístup k funkci adresáře a denních záznamů. Všechny funkce jsou k dispozici i mimo vlastní podnikovou síť, zaměstnanci tak mohou vést videokonference i z domova.



Prostřednictvím produktu „BluStar for PC“ nabízí Aastra software určený pro notebooky a osobní počítače. Klientské aplikace iOS „BluStar for iPad“ a „BluStar for iPhone“ pak nabízí maximální mobilitu na zařízeních Apple. Pro uskutečnění videohovorů potřebují uživatelé pouze internetové připojení přes WiFi. Klientské aplikace mohou být využívány jak ve formátu na výšku tak na šířku, dle volby také s přední nebo zadní kamerou.

 

Již dříve ohlášený multimediální telefon BluStar 8000i představuje zařízení pro jednoduchou a osobní komunikaci. Disponuje dotykovou obrazovkou o velikosti 13 palců, HD kamerou a širokoúhlou optikou, třemi reproduktory a čtyřmi směrovými mikrofony. BluStar 8000i je současně telefonem a konferenčním systémem, aplikační platformou i nástrojem spolupráce a má speciální biometrický senzor pro otisk prstů. Uživatelé již nebudou pro přihlášení potřebovat žádné heslo a identifikovat se budou pomocí otisku vlastního prstu. Tato funkce je vhodná například ve společnostech, jejichž zaměstnanci nemají stálé pracoviště, využívají stůl, který je právě volný (tzv. Hot Desking).

 

Pro celou platformu BluStar Ecosystem existují dvě možnosti využití: buď jako koncové SIP zařízení pro komunikační systém Aastra MX-ONE a komunikační server Aastra 400, nebo v kombinaci s aplikací BluStar Application Server (BAS) pro použití nezávislém na stávající telekomunikační infrastruktuře i od jiných výrobců.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.