facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 7. 2010

Plánování sortimentu pro maloobchod

Společnost IFS Retail uzavřela dohodu o partnerství s americkým dodavatelem řešení plánování sortimentu společností daVinci. IFS Retail se na základě dohody stává výhradním distributorem tohoto řešení na evropském trhu. Systém se stane součástí plně integrovaného balíku end2end retail pro maloobchodní firmy. Řešení společnosti daVinci kromě jiného umožňuje firmám vizualizovat uspořádání a obsah obchodu, organizovat plánování podle oddělení nebo produktu a sledovat odhadované marže, ceny a náklady pro různé scénáře.



IFS Retail je společný podnik společností IFS a Centric, který spojuje řešení Centric pro prodejní místa, sklady a distribuci s podnikovým informačním systémem IFS Applications. Společný produkt se nazývá end2end retail a poskytuje maloobchodním firmám komplexní, plně integrované a agilní podnikové řešení zahrnující společnou podporu a plán implementace. Snižuje riziko související s integrací a omezuje vysoké náklady spojené s časově náročnými implementacemi systémů ERP v maloobchodních firmách. Řešení IFS pro maloobchod pokrývá celý hodnotový řetězec od plánování a nákupu až po distribuci a řízení obchodních domů. IFS Aplikace podporují všechny zásadní podnikové procesy včetně základní správy dat, automatického doplňování zboží, řízení kampaní, lidských zdrojů a dlouhodobého plánování.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.