facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 5. 2008

PIKE ELECTRONIC posiluje management

Společnost PIKE ELECTRONIC oznámila v rámci budování nové strategie, kterou zahájila v roce 2007 jmenováním nového výkonného ředitele Ing. Čestmíra Paila, posílení svého manažerského týmu o další výraznou osobnost českého ICT trhu. Novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti se stal Ing. Rostislav Hlosta, odborník s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), řízení partnerských kanálů, obchodu a marketingu. Ve společnosti PIKE ELECTRONIC bude mít na starosti styk s nejvýznamnějšími zákazníky, rozvoj obchodní, marketingové a strategické komunikace při nasazování a propagování řešení a produktů PIKE ELECTRONIC po celém světě.



Rostislav Hlosta má dlouholeté praktické zkušenosti z celosvětového trhu ICT. Po studiích na VŠDS v Žilině pracoval ve společnostech TH´ systém, Metrologie, Speedware, Dataware, e-commerce group, KVADOS, a to vždy ve vrcholovém vedení těchto firem. Je autorem mnoha mezinárodních projektů, např. Power PC Park na CEBIT-u a Invex-u, GSM Day, ISDN Day, e-commerce group, … Rostislav Hlosta je jedním z průkopníků Business Intelligence v ČR a tzv. Mobilní Business Intelligence (propojení BI, DW a Mobilingu). Absolvoval mnoho speciálních mezinárodních školení obchodních a marketingových technik v roli absolventa i v roli školitele.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.