facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 1. 2014

Pevný disk Freecom Tough Drive SSD

nabízí přenos dat rychlostí až 415 megabajtů za sekundu

Společnost Freecom, součást Mitsubishi Kagaku Media, představila Tough Drive SSD – 256 GB SSD přenosný pevný disk. Tough Drive SSD poskytuje uživatelům přenosovou rychlost dat až 415MB/s, nemá žádné pohyblivé části, a proto je schopen přístupu na jakékoliv místo na disku se stejnou rychlostí a přesností. Disky Tough Drive jsou naformátovány systémem FAT32 k okamžitému použití pro Mac i PC. Jsou prodávány s předinstalovaným softwarem Nero BackItUp Essentials (jen pro Windows), který umožňuje uživatelům PC uskutečnit úplnou zálohu systému a jeho obnovení, naplánovat automatické zálohování podle data/času. Na displeji uživatelé naleznou základní informace o činnosti hard disku a FSSD tlačítka pro bezpečné formátování a mazání (pouze Windows).



Přenosný disk Tough Drive má také funkci USB nahrávání, která umožňuje nahrávat programy na externí paměťové zařízení přímo připojené k televizoru pomocí USB rozhraní. Externí HDD v podstatě funguje jako videorekordér. Může být použít také k pozastavení živého vysílání (tzv. funkce Time Shift). Díky USB nahrávání dokáže externí USB pevný disk nahradit HDD/DVD rekordéry nebo VHS videorekordéry.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.