facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 4. 8. 2016

Pevné disky pro datová centra WD Gold nabízejí nově kapacitu až 10 TB

WD GoldHlad po úložném prostoru v datových centrech neustále roste, a proto výrobci pevných disků nabízí modely s vyšší kapacitou, které umožňují zvýšit kapacitu datového centra bez investice do rozšíření diskových pozic. Proto i společnost Western Digital ohlásila, že velmi brzy uvede na trh nové pevné disky z produktové řady WD Gold s kapacitou 10 TB (dosavadní maximum je 8 TB).



Podobně jako disky s kapacitou 8 TB využívají také disky WD Gold 10 TB technologii HelioSeal, která umožňuje do disku umístit větší množství ploten díky menšímu tření, a tím i menšímu zahřívání a lepší energetické účinnosti. Disky WD Gold 10 TB přinášejí navíc oproti 8TB verzi optimalizovanou architekturu, která podle výrobce přináší 8% snížení spotřeby. Celkově tak byla energetická účinnost v poměru ke kapacitě vylepšena až o 26 % oproti 8 TB modelu. Také sekvenční výkon je oproti 8 TB modelu zvýšen o 21 %.

Oproti klasickým desktopovým diskům jsou architektura, výroba i proces testování disků WD Gold zaměřeny s důrazem na vysokou spolehlivost. Pro obě nejvyšší verze disků Gold proto platí velmi vysoká hodnota MTBF 2,5 milionů hodin.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.