Aktuality -> IT Business - 3. 12. 2020 - Zdeněk Gric

Petr Zavoral vede českou pobočku společnosti Sabris

Novým CEO české pobočky Sabris se stal Petr Zavoral, zkušený odborník na oblast podnikových informačních systémů. Ve funkci nahradil Jana Gábriše. Petr Zavoral má více než dvacetileté profesní zkušenosti z pozic obchodního a strategického managementu v mezinárodních společnostech jako SAP, KPMG, Oracle a SAS Institute. Mezi jeho hlavními úkoly bude růst a zahraniční expanze skupiny Sabris v souladu s dlouhodobou strategií stát se předním evropským poskytovatelem inovativních IT řešení a služeb.



Během svého dosavadního působení ve společnosti Sabris CZ prokázal Petr Zavoral silnou orientaci na potřeby zákazníků, schopnost rozvíjet zcela nové služby a budovat týmy s odpovídajícími znalostmi a dovednostmi. Má rozsáhlé znalosti procesů, podnikových informačních systémů i řízení projektů a praktické zkušenosti s řízením a mentorováním startupů zaměřených na zpracování velkých dat, sociální sítě a internet věcí.

„Věříme, že Petr v nové roli naváže na naše dosavadní úspěchy a pomůže nám vybudovat silnou pozici mezinárodního poskytovatele služeb v oblasti digitální transformace přinášející významnou přidanou hodnotu našim zákazníkům,“ řekl Vladimír Sýkora, jednatel společnosti Sabris CZ a předseda představenstva Sabris Holding.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.