facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 1. 2015

Petr Špinar je nový Country Manager v Motorola Solutions ČR

s odpovědností za severní a východní Evropu

Společnost Motorola Solutions oznámila personální změnu na nejvyšší pozici v České republice. Petr Špinar byl jmenován na pozici Country Manager v Motorola Solutions v ČR a jako oblastní obchodní ředitel pro severní a východní Evropu. Petr Špinar se opět stal součástí společnosti Motorola Solutions po jeho předchozím působení ve společnosti Schneider Electric, kde pracoval jako viceprezident pro oblast Buildings & IT Business s odpovědností za divizi „APC by Schneider“ a za řízení projektů datových center a ICT služeb. Předtím vedl CSC's Eastern European (EE) Operations jako generální ředitel a člen představenstva společnosti CSC EMEA. Před působením v CSC pracoval Petr Špinar jako generální ředitel společnosti Motorola v České republice s odpovědností za řízení a rozvoj podnikání. Petr Špinar pracoval také pro společnost Hewlett-Packard jako Aliance Director pro východní a střední Evropu, Střední východ a Afriku. Je absolventem Vysokého učení technického v Brně, fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií, se zaměřením na technickou kybernetiku a měřicí techniku.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.