facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 12. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Petr Minarovič opět vede obchodní tým Vision software

Petr MinarovičMgr. Petr Minarovič působí ve Visionu od roku 1998. Je tvůrcem původní marketingové strategie a podílel se na budování obchodního oddělení, které také dlouho vedl, než se začal sám jako obchodník věnovat klíčovým zákazníkům. Nyní se po čtyřech letech opět vrací do čela obchodního týmu Vision software. Na starosti bude mít řízení obchodu i marketingu.



„Mým cílem je zlepšit komunikaci směrem k zákazníkům, urychlit některé procesy a více zapojit obchodní tým do plánů na vývoj produktu,“ uvedl Petr Minarovič, který má pro své cíle silnou podporu vedení společnosti. „Petr rozumí potřebám zákazníkům, zároveň o nich dokáže uvažovat v souvislosti s možnostmi systému, které zná jako málokdo. Obchodní tým pod jeho vedením je velmi stabilní. Přínosem je také jeho smysl pro detail,“ zdůvodnil svou volbu Petr Klapka, ředitel Vision software s.r.o.

Společnost Vision software se zabývá vývojem a implementací informačních (ERP) systémů pro firmy. Na českém a slovenském trhu působí 30 let a její software Vision ERP využívají stovky firem z nejrůznějších oborů. Vision ERP je určen především pro řízení středních a větších firem nebo pro menší společnosti s potenciálem (a vizí) budoucího růstu.

Petr Minarovič vystudoval matematiku na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Mezi jeho koníčky patří kultura, sport a cestování. Je ženatý a má dvě dospělé děti.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.