facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 13. 5. 2014

Petr Hübl pověřen řízením Dimension Data

Společnost Dimension Data Czech Republic. pokračuje v procesu začlenění a propojení s lokální pobočkou NextiraOne Czech. V jeho rámci byli pověřeni Petr Hübl a Miroslav Krupička zodpovědností za integraci obou společností.



Společnost NextiraOne Czech byla 25. dubna přejmenována na Dimension Data Communications Czech. Generálním ředitelem zůstává i nadále Petr Hübl, který byl zároveň pověřen řízením společnosti Dimension Data Czech Republic. Současný finanční ředitel Dimension Data Czech Republic, Miroslav Krupička, byl pověřen funkcí finančního ředitele ve společnosti Dimension Data Communications Czech (bývalá NextiraOne Czech). Oba manažeři jsou společně zodpovědní za integraci obou společností do jedné, která je plánována na podzim letošního roku.

 

Nově integrované portfolio služeb a řešení společnosti Dimension Data nabízí klientům služby v oblastech síťové integrace, datových center, kontaktních center, konvergovaných komunikací, bezpečnosti, virtualizace, mobility, dohledů a správy IT. Portfolio řešení dále obsahuje konzultační služby, služby v oblasti IT outsourcingu a cloudu. Spolupráce s klienty je vždy přizpůsobena jejich aktuálním potřebám a společnost Dimension Data ve výše uvedených oblastech poskytuje široké spektrum služeb, počínaje analýzou, návrhem, vývojem a implementací řešení, až po provoz, údržbu a správu systémů, včetně možnosti zastřešit veškeré dodávky IT systémů od více dodavatelů.

 

foto: Petr Hübl, archiv Dimension Data


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.