Aktuality -> IT společnost - 11. 6. 2014

Petr Hampl je novým obchodním ředitelem Asseco Solutions Slovensko

Přesně dva měsíce po nástupu Edity Angyalové na pozici výkonné ředitelky Asseco Solutions Slovensko došlo nyní v top managementu této společnosti k další změně. Obchodním ředitelem byl jmenován Petr Hampl, který byl dosud šéfem obchodu v sesterské Asseco Solutions ČR.



Od 1. června je tak Petr Hampl zodpovědný za obchod na Slovensku, přičemž v Česku má nadále ba starosti péči o stávající zákazníky. Společnost Asseco Solutions tímto krokem potvrzuje svoji dlouhodobou strategii propojování zkušeností na mezinárodní úrovni.

 

Cílem nového obchodního ředitele na Slovensku bude nejprve metodicky a procesně sjednotit obchodní postupy v obou zemích a docílit tak synergie, která pomůže najít nové obchodní příležitosti v rámci obou trhů.

 

Petr Hampl je absolventem oboru ekonomika a management na Vysoké škole podnikání v Ostravě. Před svým nástupem do Asseco Solutions (v té době pod názvem LCS International), kde pracuje od roku 2003, působil na pozici obchodního ředitele společnosti Technosoft, spol. s r. o. Do roku 2006 zastával v Asseco Solutions pozici ředitele brněnské pobočky. V roce 2007 byl jmenován ředitelem dceřiné společnosti na Slovensku. Do roku 2009 byl členem představenstva. Do současnosti zastával funkci obchodního ředitele pro segment středních a malých firem.

 

foto: Petr Hampl, archiv Asseco Solutions


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.