facebook LinkedIN LinkedIN - follow
7. 4. 2005

Peter Rafn novým generálním ředitelem Contactelu

Peter Rafn.jpgSpolečnost TDC, 100% vlastník Contactelu, jmenoval Petera Rafna proto, aby realizoval strategii zaměření a růstu na českém trhu. Peter Rafn dosud pracoval v Dánsku na pozici Vice Presidenta a člena vedení Business Division TDC, kde zastával důležitou roli při transformaci z prostředí tradiční telefonie na telekomunikační trh budoucnosti – komunikaci založenou na IP. Peter Rafn má mezinárodní zkušenosti z Belgie, Německa a Polska, a rovněž z českého telekomunikačního trhu, neboť v letech 2001-2003 byl předsedou dozorčí rady Contactelu. Narodil se v roce 1968, je ženatý. Mezi jeho záliby patří běh, lyžování, cestování a fotografie.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.