Aktuality -> IT společnost - 6. 10. 2016

Peter Hudák řídí obchod a marketing společnosti ČD - Telematika

Peter Hudák je od 1. října 2016 nově pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika, poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Peter Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD - Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám. Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara loňského roku ve společnosti ČD - Telematika zastával pozici vedoucího oddělení Podpora prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, a to jak na lokální, tak regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel. Je absolventem Žilinské univerzity.



 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.