Aktuality -> IT společnost - 6. 10. 2016

Peter Hudák řídí obchod a marketing společnosti ČD - Telematika

Peter Hudák je od 1. října 2016 nově pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika, poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Peter Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD - Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám. Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara loňského roku ve společnosti ČD - Telematika zastával pozici vedoucího oddělení Podpora prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, a to jak na lokální, tak regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel. Je absolventem Žilinské univerzity.



 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.