facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 10. 2016

Peter Hudák řídí obchod a marketing společnosti ČD - Telematika

Peter Hudák je od 1. října 2016 nově pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika, poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Peter Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD - Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám. Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara loňského roku ve společnosti ČD - Telematika zastával pozici vedoucího oddělení Podpora prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, a to jak na lokální, tak regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel. Je absolventem Žilinské univerzity.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.