facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 9. 2005

Peter Evans marketingovým ředitelem ISS

Peter_Evans_ISS.jpgSpolečnost ISS jmenovala Petera Evanse do funkce marketingového viceprezidenta. Evans bude zodpovědný za partnerské a přímé marketingové aktivity všech bezpečnostních řešení společnosti. Konkrétně se přitom soustředí na strategický marketing expanze společnosti. Zároveň sehraje klíčovou roli v komunikaci výjimečné pozice, kterou ISS na trhu internetového zabezpečení zaujímá.

Evans disponuje více než sedmnáctiletou zkušeností z oblastí produktového/korporátního marketingu a obchodního rozvoje. Naposledy pracoval jako šéf marketingu a viceprezident pro obchodní rozvoj AirDefense, významné společnosti v oblasti bezpečnostního monitoringu bezdrátového připojení. Pod jeho vedením se AirDefence podařilo uvést na trhu a získat na něm většinový podíl. Peter Evans se rovněž zasloužil jako vedoucí pracovník AirDefence o uzavření obchodních smluv s takovými partnery jako je IBM a Cisco a vyvinul celosvětovou strategii partnerských programů společnosti.
Před svým působením v AirDefence Evans pracoval jako CEO společnosti Optovation Corporation, ve které byl zodpovědný za vedení obchodního rozvoje včetně managementu fúzí a akvizicí; za jeho působení byla jedna úspěšná akvizice uskutečněna. Evans rovněž zastával seniorské managerské pozice v ONI Systems a Nortel Networks.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.