Aktuality -> IT společnost - 12. 9. 2005

Peter Evans marketingovým ředitelem ISS

Peter_Evans_ISS.jpgSpolečnost ISS jmenovala Petera Evanse do funkce marketingového viceprezidenta. Evans bude zodpovědný za partnerské a přímé marketingové aktivity všech bezpečnostních řešení společnosti. Konkrétně se přitom soustředí na strategický marketing expanze společnosti. Zároveň sehraje klíčovou roli v komunikaci výjimečné pozice, kterou ISS na trhu internetového zabezpečení zaujímá.

Evans disponuje více než sedmnáctiletou zkušeností z oblastí produktového/korporátního marketingu a obchodního rozvoje. Naposledy pracoval jako šéf marketingu a viceprezident pro obchodní rozvoj AirDefense, významné společnosti v oblasti bezpečnostního monitoringu bezdrátového připojení. Pod jeho vedením se AirDefence podařilo uvést na trhu a získat na něm většinový podíl. Peter Evans se rovněž zasloužil jako vedoucí pracovník AirDefence o uzavření obchodních smluv s takovými partnery jako je IBM a Cisco a vyvinul celosvětovou strategii partnerských programů společnosti.
Před svým působením v AirDefence Evans pracoval jako CEO společnosti Optovation Corporation, ve které byl zodpovědný za vedení obchodního rozvoje včetně managementu fúzí a akvizicí; za jeho působení byla jedna úspěšná akvizice uskutečněna. Evans rovněž zastával seniorské managerské pozice v ONI Systems a Nortel Networks.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.