Aktuality -> IT společnost - 12. 9. 2005

Peter Evans marketingovým ředitelem ISS

Peter_Evans_ISS.jpgSpolečnost ISS jmenovala Petera Evanse do funkce marketingového viceprezidenta. Evans bude zodpovědný za partnerské a přímé marketingové aktivity všech bezpečnostních řešení společnosti. Konkrétně se přitom soustředí na strategický marketing expanze společnosti. Zároveň sehraje klíčovou roli v komunikaci výjimečné pozice, kterou ISS na trhu internetového zabezpečení zaujímá.

Evans disponuje více než sedmnáctiletou zkušeností z oblastí produktového/korporátního marketingu a obchodního rozvoje. Naposledy pracoval jako šéf marketingu a viceprezident pro obchodní rozvoj AirDefense, významné společnosti v oblasti bezpečnostního monitoringu bezdrátového připojení. Pod jeho vedením se AirDefence podařilo uvést na trhu a získat na něm většinový podíl. Peter Evans se rovněž zasloužil jako vedoucí pracovník AirDefence o uzavření obchodních smluv s takovými partnery jako je IBM a Cisco a vyvinul celosvětovou strategii partnerských programů společnosti.
Před svým působením v AirDefence Evans pracoval jako CEO společnosti Optovation Corporation, ve které byl zodpovědný za vedení obchodního rozvoje včetně managementu fúzí a akvizicí; za jeho působení byla jedna úspěšná akvizice uskutečněna. Evans rovněž zastával seniorské managerské pozice v ONI Systems a Nortel Networks.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?